Deze website gebruikt cookies om de website te verbeteren en om advertenties te filteren naar uw interesses. Als u geen cookies wilt accepteren, kunt u hier klikken voor meer informatie.

OK

Praktijkvisie

Het is de bedoeling dat mensen zich thuisvoelen in onze praktijk. Zowel het personeel als de patienten. De inrichting van de praktijk is zorgvuldig gekozen en er valt voor iedereen wat te lezen of te spelen. We streven ernaar mensen zo kort mogelijk te laten wachten en ons flexibel op te stellen. Ook willen we laagdrempelige zorg bieden. Dat wil zeggen dat iedereen zich vrij moet voelen om ons te bellen, voor welke klacht dan ook. Alle medewerkers in de praktijk zijn goed opgeleid. Assistentes vragen aan de telefoon naar de reden van komst. Dat stelt ze in de gelegenheid om het spreekuur goed te plannen. Zodat de patient direkt op de juiste plek terecht komt en dat er voldoende tijd gepland wordt zodat niemand hoeft te haasten. Omdat onze assistentes goed zijn opgeleid kunnen ze sommige zaken goed zelfstandig uitvoeren. Ze kunnen u soms telefonisch adviezen geven, en u zo de komst naar de praktijk besparen. Ook hebben ze eigen spreekuren voor sommige kwalen. Dit gebeurt wel onder volledige supervisie van de huisarts. Alle kontakten van de assistentes met de patienten worden dagelijks nabesproken met de huisarts.Onze intentie is u zo goed mogelijk van dienst te zijn. We leren iedere dag. We kunnen vooral leren als we van u horen welke dingen we in de praktijk zouden kunnen verbeteren. We nodigen u dan ook van harte uit om suggesties of klachten te melden.